20.2.12

Министър се похвали във Фейсбук, че са го глобили катаджии

Томислав Дончев Фейсбук
Министърът на еврофондовете Томислав Дончев се похвали в личния си профил си във Фейсбук, че е извършил пътно нарушение и е бил глобен с 20 лв. от пътни полицаи. "Често карам сам. Случвало се е, когато ме спрат от пътната полиция да ми козируват. Намирам го за малко прекалено, но не и необичайно. Днес обаче, полицаите успяха да ме изненадат и то приятно. Глобиха ме", обяснява министър Томислав Дончев в дълъг статус. "Не съм извършил тежко нарушение, просто не съм свикнал с бутоните на оборотния автомобил, който карах и се оказа, че не съм включил светлините. Малко след разклона за Ловеч ме спряха две млади и любезни момчета. Обясниха ми какво нарушение съм извършил, провериха ми документите и ми написаха фиш за 20 лв.", хвали се министърът. "Не съм сигурен дали ме познаха, ако да - браво за безкомпромисността им, ако ли не - се радвам че бяха стегнати, възпитани и любезни. Мисля да изпратя писмо на началника им и да споделя отличните си впечатления", доволен е министър Дончев. Статусът на министъра предизвика радостни коментари сред много от неговите близо 5 хиляди приятели във Фейсбук, както и около 300 харесвания, но също и възмущения и иронични коментари, че активността му в социалната мрежа е опит за евтин PR.

Няма коментари:

Публикуване на коментар