21.2.12

Направиха фалшив Фейсбук профил на Ернестина Шинова

Ернестина Шинова Фейсбук
Актрисата Ернестина Шинова се оплака, че непознат пише от нейно име във Фейсбук.

“Според него или нея се казвам Ернестина Шинова-Слабакова, а аз никога не съм била с тире. Винаги съм била само Шинова - казва актрисата. - Дори е посочил любимата ми музика, писател и така нататък. Искам да се извиня на всички, които мислят, че си пишат с мен. Това не съм аз”, допълни тя.

Освен че пише от нейно име, фалшификаторът дава грешна информация на феновете и познатите й. “Той изпрати хората на рожден ден на Стоянка Мутафова в Народния театър вместо в Сатирата. След това те ме питаха защо съм ги излъгала”, оплака се Шинова.

Злосторникът публикува снимки на Ернестина със съпруга й Андрей Слабаков и дори с дъщеря им. Честити на виртуалните си приятели празници и именни дни, като завършва всяко свое съобщение на стената си с подпис “Ерна”. Но не допуска до профила си хора, които добре познават Ернестина, като например Марта Вачкова или Асен Блатечки.

“Ужасно е, все едно някой ти живее живота”, казва актрисата. “Не искам той или тя да има неприятности, защото в крайна сметка не е извършил кой знае какво. Но искам това да спре, затова ще отида до отдела за компютърни престъпления”, заяви актрисата.

Ернестина все още няма собствен акаунт във Фейсбук.

Няма коментари:

Публикуване на коментар